ISO 26000
Norma ISO 26000 vznikla za účelem zapojení společenské odpovědnosti do všech procesů a kultury organizací.
Cílem standardu ISO 26000 je posílit odpovědnost organizací za své chování a jednání v rámci trvale udržitelného rozvoje. Přijetím požadavků standardu zlepšíte pověst, kulturu a sociální odpovědnost své organizace.
Standard ISO 26000 doporučujeme všem druhům organizací jak z veřejného, tak ze soukromého sektoru bez ohledu na velikost či obor.
Proč spolupracovat s námi
- Zajistíme vám nezávislý audit od našich zkušených odborníků
- Navrhneme takové řešení, aby bylo pro vaši firmu co nejužitečnější
- Respektujeme cenovou politiku firem, proto nabízíme férové ceny
Co získáte na základě certifikace
- Obdržíte mezinárodně uznávaný certifikát
- Zlepšíte pověst své organizace
- Posílíte důvěru zaměstnanců i veřejnosti ve vaší organizaci
- Snížíte dopady své organizace na životní prostředí
- Zajistíte sociální i ekonomickou zodpovědnost
Nejžádanější certifikace
ISO/IEC 42001:2023
Artificial Intelligence Management System (AIMS)
Norma ISO/ IEC 42001:2023 specifikuje požadavky na tvorbu, implementaci, údržbu a neustálé zlepšování systémů AIMS. Jeho cílem je maximální přínos a zodpovědné využití AI v organizaci.
ISO 37301
Certifikace ISO 37301 | Compliance Management System
Standard ISO 37301 je speciálně navržen pro zlepšení systému dodržování předpisů v organizaci.
SJ – PK
Systém jakosti pozemních komunikací (SJ – PK) | LL-C Czech Republic
Certifikaci systému jakosti pozemních komunikací (tzv. systém „SJ – PK“), resp. ověření způsobilosti k provádění vybraných činností / technologických procesů zhotovitelů, se provádí zpravidla v rámci auditu systému managementu kvality dle ISO 9001.
Kvalita a bezpečí
Kvalita a bezpečí lůžkové zdravotní péče
ISO 21001
Systémy řízení pro vzdělávací organizace
ISO 9001
Systémy managementu kvality (QMS)
Máte zájem o zavedení požadavků dle normy ISO 26000? Kontaktujte nás a my pro vás připravíme řešení.